FILM ‘ZICHT OP WATER’ NU OOK OP DVD

De film ‘Zicht op water’ is inmiddels vele malen vertoond in bioscoop, theater, bij diverse verenigingen, verzorgingstehuizen en in musea. Bovendien is hij twee keer uitgezonden op TV Noord Holland. Voorlopig blijft de film elke zondag te zien in het Zee- en havenmuseum in IJmuiden om half vier ‘s middags.

[read more=”Lees verder” less=”Terug”]

De film is nu ook uit op DVD. Deze DVD kunt u voor € 15 kopen op de volgende locaties: Boekhandel Laan in Castricum, het Zee- en havenmuseum in IJmuiden, Museum Kennemerland, Hoogovensmuseum en Boekhandel Bredero in Santpoort Noord. U kunt de DVD ook bestellen door
€ 17,40 (dit is inclusief verzendkosten) over te maken op rekeningnummer NL61RABO0190571268 t.n.v. Stichting KIST te Castricum o.v.v. ‘film Zicht op Water’ en uw adresgegevens.

Graag ook even een mail naar info@stichtingkist.nl dat u de film toegezonden wilt krijgen. Alvast bedankt!

De DVD is voor huiselijk gebruik. Wilt u een groepsbijeenkomst organiseren met een filmvertoning, neem contact op met Pauline van Vliet van Stichting KIST; info@stichtingkist.nl .

[/read]