IN MEMORIAM ERICA BROUWER

Deze zomer, op 14 juli, overleed Erica Brouwer. Zij was een belangrijke vrijwilliger voor Stichting KIST. Meerdere projecten van Stichting KIST zijn tot stand gekomen met ondersteuning van Erica Brouwer. Met name bij het project ‘Castricum in 1967’, dat plaats vond rond het 50-jarig jubileum van Werkgroep Oud Castricum in 2017, was Erica onvermoeibaar op de achtergrond aan het helpen. Subsidies aanvragen, teksten voor de krant of voor andere publicaties redigeren, meedenken hoe we zoveel mogelijk buurtbewoners betrokken konden krijgen, niets was haar teveel. Ze was bij de vertelbijeenkomsten en stond iedereen te woord. Zij was bij dit project en bij andere projecten op de achtergrond een baken van rust en georganiseerdheid. We missen Erica ontzettend en zullen haar niet vergeten.