Hier ziet u waar en wanneer de bus bij u in de buurt is:

De Hoogovenbus en Kunstmanifestatie in Velsen Noord.

De kop is er af!
Zowel in Hoorn als in Velsen Noord hebben we een leuk evenement gehad en mooie verhalen opgetekend.
Mensen vonden het leuk om de bus te bezoeken en daarna bij een kopje koffie te blijven vertellen en praten met elkaar.
We kregen veel complimenten hoe we het georganiseerd hebben.

En we hebben twee winnaars van de BUS QUIZ:

In Hoorn is de winnaar C. Lerdal en in Velsen Noord J. Geldermans.
Van harte gefeliciteerd allebei, er komt een mooie prijs naar jullie toe, we nemen contact op!

DE BUS IN HOORN

NH Nieuws over de Hoogovenbus

Algemene informatie

In de Week van de Industrie Cultuur, van 20 t/m 28 oktober, zal een speciale Hoogovenbus op verschillende plekken in Noord-Holland staan. De bus komt verhalen ophalen over werken bij De Hoogovens. De inrichting van de bus, met vele tastbare herinneringen, zal het geheugen van de bezoekers zeker opfrissen.
We nodigen u van harte uit langs te komen als de bus in de buurt is. Laat u insprireren door de inrichting van de bus, het uitwisselen van verhalen en het vertellen van uw eigen herinneringen.
Ook partners of kinderen van (oud) Hoogovenpersoneel zijn van harte welkom om de bus te komen bekijken en herinneringen te delen!
Verschillende locale radio en tv programma’s zullen opnames maken en de lokale pers zal verhalen vast leggen zodat de verhalen niet verloren gaan.
Ook zullen verhalen vast gelegd worden op onze website. Daar zijn we alvast mee begonnen, zie http://stichtingkist.nl/hoogovenbus/herinneringen-ophalen/

Meer info Hoogovenbusproject, zie tabblad Project Hoogovenbus.

beheerder