STICHTING KIST HEEFT EEN NIEUWE VOORZITTER

Vanaf 1 juli 2017 zijn er wijzigingen in het bestuur van Stichting KIST. We nemen afscheid van voorzitter René Orij, bestuurslid van het eerste uur. René heeft een belangrijke rol gehad in het opbouwen van de stichting.

[read more=”Lees verder” less=”Terug”]

De eerste 2 jaar heeft René meegewerkt aan het leggen van het fundament van de stichting, van de werkwijze en van een gezonde financiële basis. René, dank je wel voor al je inzet en betrokkenheid! En we zien je natuurlijk nog graag bij onze projecten.
Met ingang van 1 juli heeft Ilja Beudel de rol van voorzitter van René overgenomen. We wensen Ilja, die al veel ervaring heeft met Stichting KIST, veel succes! Daarnaast verwelkomen we twee nieuwe bestuursleden: Aad de Wit en José Ursem-Kuilboer. Beiden waren het afgelopen half jaar al actief bij stichting Kist en dat is zo goed bevallen dat ze vanaf 1 juli zitting nemen in het bestuur. Aad als secretaris en José als algemeen bestuurslid/ PR& Communicatie. We zijn blij met deze versterking en wensen het nieuwe bestuur, dat naast de drie bovengenoemde leden Maarten Geerdes als penningmeester kent, veel succes.

[/read]

beheerder