Bloemendagen Limmen

De Bloemendagen Limmen 2016 zijn weer voorbij.

Met prachtige mozaïeken van o.a. het Rijksmuseum en Johan Cruijff was deze editie van de Limmer Bloemendagen opnieuw helemaal up to date.

Ook Stichting KIST was aanwezig. Cees van den Bergh, oud-voorzitter van de stichting Bloemendagen, nam filmmaakster Marriet Haverkamp “op sleeptouw” langs de prachtige mozaïeken. Hij introduceerde haar bij verschillende vrijwilligers die zich hard maken voor het voortbestaan van de Bloemendagen. Marriet werd geraakt door hun enthousiasme. In het filmplan dat nu wordt uitgewerkt zullen gemeenschapszin, traditie en de hang naar verbinding, ambacht & historie centraal staan. De film wordt volgend jaar uitgebracht bij het 65ste jubileum van de Limmer Bloemendagen.

bloemendagen_limmen_500