De derde podcast van Stichting KIST

DE DERDE PODCAST VAN STICHTING KIST

In deze ongewone tijden is Stichting KIST gestart met een nieuw initiatief: podcast maken. Ook de derde postcast gaat over ‘inwonen in de jaren vijftig en zestig’. Deze keer gaat het o.a. over de voorwaarden om een eigen woning te krijgen en over de huur.

Wilt u ook reageren? Dat kan via Whatsapp naar 0616625571. U kunt een bericht sturen, maar u kunt via Whatsapp ook een bericht inspreken, dan nemen we het eventueel mee in de volgende podcast (na overleg met u uiteraard). Ook kunt u via de spraakrecorder van uw mobiele telefoon een tekst inspreken en opslaan. Dit geluidsbestand kunt u dan in een bijlage mailen naar projectleider@stichtingkist.nl. Wij blijven benieuwd naar uw reacties.

Waarom deze podcasts? Nu we allemaal aan huis gekluisterd zijn is het aardig om eens stil te staan bij onze woonbehoeftes door de tijd heen.  We sturen u wekelijks een nieuwe aflevering. Dit is de derde aflevering, de eerste twee afleveringen  kunt u beluisteren via onze website.

Veel luisterplezier!