Buurtproject ‘Castricum in 1967’

flyer_cas_02flyer_cas_01

Het Buurtproject is een onderdeel van de  jubileumfestiviteiten van de Werkgroep Oud-Castricum. De voorbereidingen van het buurtproject zijn in volle gang.

De buurtfotowedstrijd

Iedereen die in Castricum woont, kan mee doen aan de buurtfotowedstrijd. Het gaat om foto’s van uzelf uit die periode. Bij voorkeur van een gebeurtenis uit de nabije omgeving,
zoals buurtfeestjes, Koninginnedag, een sportwedstrijd, een trouwerij etc.

Wanneer uw buurt meedoet, wordt dat vermeld in de plaatselijke krant. U krijgt in die periode ook een flyer in de bus. Zo weet u waar de foto’s van uw buurt verzameld worden en wanneer en waar u kunt kiezen voor de meest sprekende foto van uw buurt.

Elke maand wordt er een thema-avond in het dorp georganiseerd.
De eerste thema-avond heeft als thema: De ruimtelijke ordening van Castricum in 1967. Hoe zag Castricum er toen uit en wat voor ideeën leefden er toen voor de inrichting van de gemeente in de toekomst?